Akce a úspěchy I - Mažoretky Telč

Hlavní nabídka:

Fotografie ze soutěže v Telči
Aktuality

Soutěž "O pohár starosty města Polná 2014"

V sobotu 12. dubna jsem se se skupinou Růže a Poupátka zúčastnila soutěže O pohár starosty města Polná 2014 na zámku v Polné. Tuto soutěž již tradičně pořádají Mažoretky Šlapanov. Jedním z porotců byl Lubomír Kábrt, semifinalista soutěže Česko-Slovensko má talent, mistr a vícemistr Evropy v Twirlingu, student taneční konzervatoře.
   Naše Poupátka se umístila na 2. místě v kategorii Děti s počtem 386 bodů za pořádajícím týmem soutěže Šlapanov. Jediný z porodců, který ihned zveřejnil své výsledky, a tímto mu moc děkuji, byl pan Kábrt. Naše děvčata od něj dostala nejvíce bodů ze všech skupin.
   Na vyhlášení kategorie Juniorek naše děvčata vyhlášena nebyla, avšak po zkontrolování všech výsledků na vývěsní tabuli jsem zjistila, že Růže získaly o 29 bodů více než tým na 3. místě z Pacova. Chybu jsem se snažila ihned vyřešit a uvést na pravou míru. Děvčatům bylo dodatečně uděláno nové vyhlášení, předání medailí i pus od moderátora :-) Od pana Kábrta jsme dostaly hodnocení s maximálním počtem bodů ve všech hodnotících kategoriích jako byla například práce s hůlkou, držení těla, celkový dojem, pochod, náročnost, pestrost choreografie, změna tvarů doplněné o ,,Super" a ,,:-)". Bohužel hodnocení zbylých porotců nestačilo na lepší umístění.

Pro naši práci je nejcenější hodnocení tanečního odborníka pana Kábrta a to bych chtěla, aby si děvčata z této soutěže odnesla. Moc děkuji rodičům za pomoc a podporu, skvělému řidiči a především Poupátkům a Růžím.
P
řeji vám hodně štěstí na dalších soutěžích.

Marie Křížková

• Rozpis tréninků zde:

Ze soutěže v Polné

Soutěž "Na 15. poledníku" v Pacově

S nastávajícím jarem začala pro naše děvčata již sedmá soutěžní mažoretková sezóna. V sobotu se telčské mažoretky zúčastnily první letošní soutěže, a to v Pacově. Pacovští uspořádali první ročník vlastní soutěže, kterou nazvali "Na 15. poledníku". Soutěž probíhala v tělocvičně místního gymnázia.
Z Telče přijely soutěžit do Pacova dvě mažoretkové skupiny - Poupátka a Růže s novými soutěžními skladbami, které děvčata nacvičují od konce prázdnin. Obě naše skupiny získaly druhá místa ve svých kategoriích. Poupátka, naše nejmenší skupina, předvedly výborně zacvičenou sestavu a skončily za mažoretkami z Pelhřimova s minimální bodovou ztrátou. Skupinu nejstarších děvčat - Růže, dokázaly porazit pouze místní mažoretky z Pacova.
V měsíci dubnu nás čeká další soutěž, a to v Polné. V měsíci květnu pak dvě soutěže - v Jemnici a naše domácí mažoretkové klání v Telči, které již pilně připravujeme.
Přeji našim mažoretkám úspěch v dalších soutěžích a hlavně radost z mažoretkového sportu.

Novinky, sdělení:

Další fotografie ze soutěže v Pacově si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde.

Video: MažoretkyTelč - Vánoční besídka 2013

Letní soustředění mažoretek 2013

Milé mažoretky,
c
htěly bychom vám poděkovat, že jste byly na soustředění hodné a pilné. Vytvářely jste prima náladu a tím bylo soustředění pohodové. Děkuji i rodičům, kteří finančně děvčata podpořili a soustředění jim umožnili. Byl to nádherný poslední týden prázdnin.
Přejeme vám všem úspěšný začátek nového školního roku a budeme se zase těšit na pravidelné tréninky během roku s vámi.

Renata a Marie Křížkovy

Celý průběh soustředění naleznete zde.

Soutěž O skleněnou hůlku - Kyjov 2013

V sobotu 22.6.2013 naše tři skupiny Poupátka, Růžičky a Růže bojovaly o skleněnou hůlku hlavní cenu II. ročníku nepostupové soutěže v Kyjově. Všechny tři skupiny předvedly soutěžní skladby takřka bez chyby. Nejmladší Poupátka vybojovala skleněnou hůlku za 3. místo a jejich radost nebrala konce. Prostřední skupina Růžiček svojí skladbou nadchla publikum v Kyjově a i přes obrovský aplaus diváků a několika pochvalných slov moderátorky soutěže, že naše Růžičky rozsvítily úsměvy a nadšení, medaili nezískaly. Stejně jako nejstarší skupina Růží. I přes zklamání starších skupin se nám soutěž vydařila, byly jsme spokojené a soutěž v Kyjově byla poslední mažoretkovou tečkou před prázdninami.

Mažoretkový výlet ZOO Jihlava

Výletu do ZOO se zúčastnila děvčátka ze skupin Poupátka a Přípravka.
V úterý 18.6.2013 jsme v 8.00 odjeli vlakem do Jihlavy na hlavní nádraží. Odtud dále trolejbusem na zastávku Brněnský kopec, potom pěší přesun do ZOO. Naše první cesta v ZOO vedla do nového žirafího pavilónu. Žirafí kamarádi se jmenují Zuberi, Paul a Manu. Od žiraf jsme si to namířili k dravcům, kde jsme se dívali na sovy a orly a v klidu se nasvačili. Od dravců jsme se vydali do pavilónu opic, dále kolem obory s medvědy a šelmami. Po cestě jsme navštívili stánek s občerstvením velká fronta na zmrzlinky a pití. Nakonec jsme zvládli dětský koutek s prolézačkami, skákacím hradem a  lanovkou. Tady měla děvčata rozchod a mohly si pohrát nebo odpočinout. Pak jsme se vydali na náměstí, kde jsme měli zastávku na zmrzlinu. Dálu už nás čekala cesta trolejbusem na hlavní vlakové nádraží a cesta vlakem do Telče. Příjezd byl v 16.00 hodin. Byli jsme spokojení a šťastní. Sluníčko pálilo, ale vše jsme zvládli. Děvčata  ukázala, že jsou už samostatná a mohou jezdit na výlety i bez maminek.

Renata Křížková

(Galerii fotografií z výletu najdete v sekci Fotogalerie
- zde )

Mažoretkový výlet Lanové centrum Křemešník

Výletu se zúčastnila děvčata ze skupin Růžičky a Růže. V pátek 14.6.2013 jsme podnikly mažoretkový výlet na Křemešník do lanové centra. Odjezd byl v 10.00 hodin autobusem do Nového Rychnova, odtud jsme šly pěšky po turistické červené trase asi 4,5 km na Křemešník. Ve 13.00 hodin se nás ujali instruktoři lanového centra, kde nás seznámili s podmínkami zdolávání lanových překážek. Kdo neměl potřebnou výšku 150 cm, měl smůlu a mohl si zkusit pouze malý okruh. Ostatní mažoretky se pustily na velký okruh. Všechna děvčata musela překonat strach z výšek, a také prokázat velkou fyzickou zdatnost. Děvčata vše zvládla bravurně. Po překonání lanového okruhu jsme posvačily a vyrazily na cestu domů. Šly jsme opět po červené turistické značce do Nového Rychnova, odtud autobusem do Batelova a pak dále vlakem až do Telče. Děkuji děvčatům za výbornou kázeň a zvládnutí celého výletu.

(Galerii fotografií z výletu najdete v sekci Fotogalerie - zde

Video: MažoretkyTelč - výlet do lanového centra na Křemešníku 2013

O střevíček z pohádkové Telče 2013

Děkuji všem rodičům, kteří mne i v letošním, již čtvrtém ročníku soutěže, podrželi a podporovali mě v mém úsilí zvládnout organizaci soutěže. V letošním roce přijelo 878 mažoretek z 25 měst, což bylo zatím nejvíc ze všech ročníků. Všem vám děkuji za krásné květinové poděkování, které mi udělalo obrovskou radost a bylo to možná víc než všechna slova …

Děkuji všem našim mažoretkám za perfektní zvládnutí soutěžních skladeb. Za snahu poprat se i se skupinami, které soutěží na nejvyšších soutěžích a i s těmito skupinami obstát a stát s nimi na stupni vítězů! Holky, jste úžasné!

Děkuji mé rodině, která trpělivě řadu dní a nocí připravovala soutěž a během soutěže podržela zázemí
vyhodnocení výsledků, tisk diplomů, předávání cen a fotografickou dokumentaci.

Ráda bych poděkovala představitelům města za vstřícnost a pomoc při organizaci soutěže:

Věře Peichlové

Mgr. Janovskému, řediteli DDM
panu Norkovi, kastelánovi Státního zámku v Telči
a
paní Tomášové, která opět dokázala napéci a nazdobit perníčky pro každou soutěžící mažoretku (foto níže)

Děkuji také sponzorům soutěže (řazeno abecedně):

Centropen a.s. Dačice
Státní zámek Telč

Soutěž v Jemnici
O májovou korunku 2013

Děkuji všem našim mažoretkám za krásné, bezchybné a perfektní provedení soutěžních skladeb v Jemnici. Naše Poupátka bojovala s nadšením a i přes několik spadnutých hůlek  získaly krásné 2. místo v kategorii Děti.
Růžičky dokázaly vybojovat v nejpočetnější kategorii Kadetek krásné 3. místo.
Všem našim skupinám se soutěžní skladby vydařily, z toho mám velkou radost. V porotě zasedla moderátorka Tereza Pergnerová, která hodnotila naše skladby vysokými známkami, což bylo největší ocenění pro choreografku všech našich soutěžních skladeb Marušku Křížkovou. Všem rodičům, kteří s námi celou sobotní soutěž absolvovali a vydrželi ten nekonečný mažoretkový maratón, děkuji za trpělivost a podporu. Letos se nám v Jemnici opravdu dařilo.

Novinky, sdělení:

Informace k blížícímu se konci školního roku

Milí rodiče, blíží se konec školního roku a s tím jsou spojené výlety za odměnu a poslední vystoupení a soutěže. Prosím, pozorně si přečtěte následující informace - vyberte si vždy skupinu, do které vaše holčičky patří!

Přípravka
- poslední trénink v tomto školním roce ve středu 12.6.2013 od 15.00 h - 16.30 h
- výlet za odměnu: V úterý  18.6.2013 sraz v 7.50 h na vlakovém nádraží (8.00 h odjezd do Jihlavy). V Jihlavě návštěva ZOO. S sebou jídlo a pití na celý den, čepici proti slunci, popřípadě pláštěnku - pokud bude deštivo. Návrat do Telče: 15.58 h opět na vlakové nádraží.

Poupátka
- v úterý 11.6.2013 a v pátek 14.6.2013 odpadá trénink!
- v pátek 21.6.2013  poslední trénink
- v sobotu 22.6.2013 soutěž Kyjov. Odjezd z autobusového nádraží v 7.30 h. Kostým, hůlku a jídlo na celý den. Kapesné. Návrat kolem 19. hodiny na autobusové nádraží. Vybíráme 150,- Kč (příspěvek na dopravu + startovné).
Maminky, žádám vás o úpravu kostýmů - na širokou gumu na bílé sukni přišijte na stranách suchý zip a proti na růžové sukni tak, aby vám obě sukně držely na sobě. Děkuji.

Růžičky
- v úterý 11.6.2013, v pátek 14.6.2013 a v úterý 18.6.2013 odpadá trénink!
- výlet za odměnu: v pátek 14.6.2013 v 9.45 h sraz na autobusovém nádraží (stanoviště 2) -  10.00 h odjezd směr Křemešník lanové centrum. S sebou jídlo a pití na celý den, sportovní oblečení a obuv! Návrat do Telče v 19.10 h na autobusové nádraží nebo v 19.46 h na vlakové nádraží (nevím, jak budeme stíhat z Křemešníku)
- v pátek 21.6.2013 poslední trénink
- v neděli 23.6.2013 Setkání dechových hudeb Telč (náměstí Telč, cca 13.30 h - upřesním)

Růže
- v úterý 11.6.2013, v pátek 14.6.2013 a v úterý 18.6.2013  odpadá trénink!
- výlet za odměnu: v pátek 14.6.2013 v 9.45 h sraz na autobusovém nádraží (stanoviště 2) - 10.00 h odjezd směr Křemešník lanové centrum. S sebou jídlo a pití na celý den, sportovní oblečení a obuv! Návrat do Telče v 19.10 h na autobusové nádraží nebo v 19.46 h na vlakové nádraží (nevím, jak budeme stíhat z Křemešníku)
- v pátek 21.6.2013 poslední trénink
- v sobotu 22.6.2013 soutěž Kyjov. Odjezd z autobusového nádraží v 7.30 h Kostým, hůlku a jídlo na celý den. Kapesné. Návrat kolem 19. hodiny na autobusové nádraží. Vybíráme 150,- Kč (příspěvek na dopravu + startovné)

Uff, snad jsem na nic a na nikoho nezapomněla. Děkuji vám za celý školní rok a přeji všem krásné prázdniny a věřím, že se nám červnové mažoretkové finále vydaří.

Video: MažoretkyTelč

Informace k sekci Galerie:

Fotografie mažoretek v prezentacích na našich stránkách jsou náhledová fota v záměrně malém rozlišení z důvodu rychlosti načítání. Fotografie nelze stahovat z důvodu ochrany našich děvčat. Pokud by některý z rodičů nesouhlasil s uveřejněním fotografie v této podobě, prosím o informaci a fotka bude vyřazena z galerie.